Thread: Dir en grey
View Single Post
(#220 (permalink))
Old
Fielia's Avatar
Fielia (Offline)
Inconspicuous

01-07-2008, 08:00 PM

Quote:
Originally Posted by Livvy View Post
Näin heidät 4 päivä niinkuin sinäkin. Jonotitko kauan? Minä sellaiset pikkuisen päälle neljä tuntia. Ja helkkari varpaat oli ihan jäässä
Joo minä itkin sitä kun en päässyt näkemään heitä silloin ankkarockissa vaikka kuinka halusin. rahat eivät riittäneet eikä äiti antanut lupaa lähteä.
Jonotin 9 tuntia, olin siellä yheksän aikaan aamulla. Mulla oli kaiken maailman villapaidat, sukkahousut ja villasukat päällä eikä paleltanut! Ainakaan sillon kun olin makuupussissa :3 Siellä oli kyllä kylmä, varsinkin sillon vikana puolena tuntina kun olin vienyt suurimman osan vaatteista Kampin säilytykseen ja seisokeltiin malttamattomana odottamassa että päästiin sisään. Ja keikalla se kerrospukeutuminen sitten kostautui vaikka olin osan vienyt pois. Siellä oli kuuma! Tavastian settilista oli parempi kuin Ankkarockin ja Tavastialla ehtivät tietenkin soittaa enemmän. Ankkarockissa oli hyvää se, että sai happea, ei ollut yhtä kuuma kuin Tavastialla ja sai ottaa kuvia, mutta muuten Tavastia owned Ankkarock in my opinion.

Ken Iwamura ♥
Reply With Quote