View Single Post
(#132 (permalink))
Old
Merisa's Avatar
Merisa (Offline)
Applejunkie x'3

Send a message via Yahoo to Merisa
09-02-2008, 12:30 PM

Quote:
Originally Posted by CrystalTear View Post
qua J-rock plaatjes in m'n agenda/op m'n boeken/etc. krijg ik wel veel opmerkingen. Vooral van; "waar zijn d'r borsten?!" of "is dat een vent?!" en "ben je lesbisch ofzo dat je die knap vind?"
maar dat ben ik onderhand wel gewend xD

JUIST!
dat zeggen ze dus bij mij ook XD mijn hele agenda zit onder de J-pop/J-rock plaatjes! ook anime btw XD maar dan nog. Ze lopen altijd te ouwehoeren van wie is dat? hoe heet het? WAT ZEG JE?! wat een naam zeg :\ ik heb altijd en eeuwig zwart wit aan.. toevallig heb nu bruin/goude allstars gekocht.. die k nog moet onderkliederen <3 maar k begin er ook wel gewend aan te raken.. het is me wel opgevallen dat als je niet reageert of als je ze met een dodelijke blik aan kijkt dat ze stoppen..

Weet je wat ook leuk is XD
k heb zo'n death note gekocht paar maanden geleden ofzo. omdat k toen helemaal weg was van Death Note XD maargoed;; back to the point
ik had hem dus in me tas zitten omdat me broertje er steeds mee liep te kloten dus k dacht van k hou hem veilig bij me XD In de klas viel hy uit me tas en iemand uit me klas pakte hem zo XD maar die regels staan er in XD Kijkt ze me aan OMG MLIS :O JIJ BEN EVILLISH! ze schrokken echt XD en dan nog vragen van werkt het ook wel XD Ik dacht echt dat k dood ging van het lachen want ze deden ineens heel erg aardig tegen mij XD

One thing you must always remember..
No matter how gifted..
You alone cannot change the world ~L.

LJ DA
Reply With Quote