![]() |
3 euro voor 4 hotdogs en 2 bekers drinken die je mag hervullen
ideaal voor als je je lunch bent vergeten goedkope junk food lol ze schijnen ook daag op de eerste verdieping een restaurant te hebben maar daar ben ik nog nooit geweest.. kom alleen in de ikea voor het eten XD |
Xp
Quote:
|
Help :D
If i was going to an area that involved the dutch language what would be the best most culturally interesting place to visit?? And what would be a fun thing to do?
|
Quote:
|
amsterdam has a lot to do i think havent been there often
we could give u a tour ^^ |
I could give you a tour in Alkmaar, I live 25 minutes with the bike away from there^^ but I only could do that with permission of my mom (annoying something if you are only 13 years)
|
Quote:
@Mangavampiregirl: Rotterdam is pretty touristish to XD they're's a lot to see. ^^ |
weekend is bijna voorbij snik
heeft iemand nog wat leuks gedaan? ik heb een beetje zitten gamen, nieuwe bleach movie van DB geplukt en heel spijtig huiswerk gemaakt :X |
Wat heb k gedaan...
gisteren naar me zus want die was jarig. maar nu ligt ze in het ziekenhuis :\ omdat haar suiker veeeeeeeeeeeeeeeeeels te laag is *ze heeft ook suikerziekte* en ze is zwanger :\ dus lekkere risicofactor.. en vandaag.. geluierd XD beetje wezen gamen film gekeken. gelukkig geen huiswerk nog x] en nu.. beetje niks doen. afwachten totdat het weer 7 uur sochtends is :\ slapen doe k toch niet snachts kan k haast niet meer XD stomme slaap die loopt steeds weg bij mij :\ |
dat van je zus is best kut O.o
|
All times are GMT. The time now is 04:16 PM. |