JapanForum.com

JapanForum.com (https://www.japanforum.com/forum/)
-   English & Other Language Help (https://www.japanforum.com/forum/english-other-language-help/)
-   -   all dutch here.. we can also help you learning dutch XD. (https://www.japanforum.com/forum/english-other-language-help/16401-all-dutch-here-we-can-also-help-you-learning-dutch-xd.html)

RazerKill 09-06-2008 08:33 PM

3 euro voor 4 hotdogs en 2 bekers drinken die je mag hervullen
ideaal voor als je je lunch bent vergeten
goedkope junk food lol
ze schijnen ook daag op de eerste verdieping een restaurant te hebben maar daar ben ik nog nooit geweest.. kom alleen in de ikea voor het eten XD

mangavampiregirl 09-06-2008 08:35 PM

Xp

Quote:

Originally Posted by ChibiCherry (Post 515026)
HAHA You go girl XD

Mein Name ist ChibiCherry und ich spreche nicht gutes Deutsches, wie Sie hier lesen XD

That light pic is hilarious

mangavampiregirl 09-06-2008 08:39 PM

Help :D

If i was going to an area that involved the dutch language what would be the best most culturally interesting place to visit?? And what would be a fun thing to do?

ChibiCherry 09-06-2008 09:50 PM

Quote:

Originally Posted by mangavampiregirl (Post 577670)
That light pic is hilarious

XDD Thank you!!! And i know it is XD

RazerKill 09-07-2008 01:48 AM

amsterdam has a lot to do i think havent been there often
we could give u a tour ^^

hinata4life 09-07-2008 08:10 AM

I could give you a tour in Alkmaar, I live 25 minutes with the bike away from there^^ but I only could do that with permission of my mom (annoying something if you are only 13 years)

Merisa 09-07-2008 08:42 AM

Quote:

Originally Posted by RazerKill (Post 577669)
3 euro voor 4 hotdogs en 2 bekers drinken die je mag hervullen
ideaal voor als je je lunch bent vergeten
goedkope junk food lol
ze schijnen ook daag op de eerste verdieping een restaurant te hebben maar daar ben ik nog nooit geweest.. kom alleen in de ikea voor het eten XD

XD de laatste keer dat ik in de Ikea ben geweest was... vorig jaar ofzo xD toen vondt ik die gehaktballetjes lekker xD

@Mangavampiregirl: Rotterdam is pretty touristish to XD they're's a lot to see. ^^

RazerKill 09-07-2008 05:11 PM

weekend is bijna voorbij snik
heeft iemand nog wat leuks gedaan?
ik heb een beetje zitten gamen, nieuwe bleach movie van DB geplukt en heel spijtig huiswerk gemaakt :X

Merisa 09-07-2008 05:54 PM

Wat heb k gedaan...
gisteren naar me zus want die was jarig. maar nu ligt ze in het ziekenhuis :\
omdat haar suiker veeeeeeeeeeeeeeeeeels te laag is *ze heeft ook suikerziekte* en ze is zwanger :\ dus lekkere risicofactor..

en vandaag..
geluierd XD beetje wezen gamen film gekeken. gelukkig geen huiswerk nog x] en nu.. beetje niks doen. afwachten totdat het weer 7 uur sochtends is :\ slapen doe k toch niet snachts kan k haast niet meer XD stomme slaap die loopt steeds weg bij mij :\

RazerKill 09-07-2008 08:22 PM

dat van je zus is best kut O.o

All times are GMT. The time now is 04:16 PM.

SEO by vBSEO 3.0.0 RC6