![]() |
Mij maakt het niks uit wat je me voertXD behalve varkensvlees en paardvlees en nogwat ander soorten vleeswaren wegen mijn geloofxD (voor diegene die het nog niet weten ik ben moslim)
|
Quote:
zitten zeker geen japanse dingen tusse^^ |
Quote:
|
Quote:
|
hello, another dutchie here :ywave: :ywave:
|
Quote:
|
YAY ben jarig XD 21 O.o
|
Quote:
21 duurt voor mij nog even |
Quote:
ik wil weer 17 zijn T_T |
gefeliciteerd!
|
Gefeliciteerd Razerkill
|
weet iemand nog een goed nederlands japans woorden boek die in nederland te koop is?
|
@Razerkill:
Nee, ik doe het met anime + ondertiteling of gewoon via dat kleine reis woordenboek dat zo in mijn binnenzak van mijn jas kanxD |
Quote:
MOU~!!!! x3 wil je anders omruilen?o.O ik wil liever 21 zijn dan 17 XP Anyway, ik ben deze tijd echt veels te druk bezig-shakes her head- Het is ook weer een tijd geleden dat ik gewoon op het forum ben etc ._.;; en gewoon weer normaal post, maar ik denk dat ik vanaaf vandaag weer in-active word..-cries- Je kan de schuld geven aan mn busyness XP.. -lacht- |
yay nederlandstalige xD
what are the odds xD |
hahaha ja idd
|
zal eens naar school vertrekken -_-'
|
whahah, deze topic is naar page 2 gegaan.... alleen al na paar dagen niet naar deze forum te zijn gegaanxD
|
OMG!!
What are you all talking about?? I dont understand.. :pinkcry: My grandmother is from Holland,, she can speak Dutch fluently,, but I can't.. :pinkcry: peace!! :D :vsign: |
OMG>_< na een tijdje afwezig te zijn ben ik gewoon vergeten wat mijn nickname is hieropxD naja nu ben ik vanplan iets meer erop te komen als ik niet aan die DAMN PTA moet werkenXD
|
Ik ben ook Nederlands! :pandasmile:
dus... koud hè in Nederland! |
pffffffff jah!!!!
veelte koud T_T doe mij maar 23 graden lekker zonder jas lopen ^^ |
I dont know how to speek Dutch but I would love to learn if somebody would be willing to teach me. Somebody pls PM me. I am sure that I will beable to reapay you somehow.
|
Quote:
|
![]() brrrr koud vandaag XD |
lol! -100 xD
nja zo voelde het wel toen ik op de bus stond te wachten vanochtend! :coldbear: |
hehehe ik kon gelukkig vandaag in me bedje blijven liggen.
straks maar weer de kou in wanneer ik naar aikido training ga. *eet insta ramen XD* |
All times are GMT. The time now is 09:40 AM. |