|
|||
08-26-2007, 09:43 PM
Bueno soy español y se algo de ingles (para medio entender lo que me dicen pero como veis escribir... como que no xDD) y de japones 0 totalmente y pro eso estoy aqui pro que bueno de siempre me encanto la cultura japonesa y ademas ahora un buen amigo se marcho a vivir alli y le prometi que cuando aprendiera japones iria a verle asi que doble motivacion para aprenderlo xDD
bueno como veis en idiomas voy fatal pero se sobre webs y podria ayudar con la creacion de la misma. |
|
||||
08-29-2007, 10:00 PM
T'he agregat, per si vols parlar una estona. Tinc un amic que s'enva al japó d'aqui 5 dies, el seu blog es el temponauta per si t'interesa seguir les seves aventures. Es força interesant, li tinc molta enveja jajaj espero poder-hi anar jo tamb d'aqui un temps.
Nanit |
|
||||
08-31-2007, 12:26 PM
Quote:
Hi ha gent amb sort ja veus... jo espero poder anar-hi d'aquí dos anys, hi ha tantíssims llocs als que vull anar que no estan ni la meitat de lluny que el Japó m'inspira un cert pal xD Per l'avió vull dir... però també en tinc ganes, com no. everything is relative and contradictory ~
|
Thread Tools | |
|
|