JapanForum.com  


Reply
 
LinkBack Thread Tools
(#1 (permalink))
Old
2dCode's Avatar
2dCode (Offline)
JF Regular
 
Posts: 45
Join Date: Apr 2009
Does this mean 8.6% usage? - 12-18-2009, 03:51 PM

I am trying to understand this article:

http://www.mobile-research.jp/invest...te_091217.html

Particularly this extract:

電車内広告がきっかけで商品を買ったことがある」40代� ��性は5割
   「電車内広告の検索キーワードで検索したことがある 」20代男性31.9%
   「電車内広告のQRコードからアクセスしたことがある� ��8.6%
 電車内広告を見た後に取ったことがある行動を複数回 答形式で聞いたところ、「電車内広告がきっかけで商品 を買ったことがある」割合は、40代女性で突出して高く� ��50.6%という結果となった。また、「電車内広告の検索� �ーワードで検索したことがある」割合は、20代男性が最 も高く、31.9%となった。電車内広告で利用されているこ� ��も多くなった「QRコード」の利用実態では、「電車内� �告のQRコードからアクセスしたことがある」割合は、1� �に満たない状況で、全体の8.6%という結果となった。

Does this mean that 8.6% of train passengers use the QR Codes in advertisements?

Thank you.
Reply With Quote
(#2 (permalink))
Old
Nagoyankee's Avatar
Nagoyankee (Offline)
中庸を得るのだ~
 
Posts: 2,119
Join Date: Mar 2008
Location: Tokyo, Japan
12-18-2009, 03:57 PM

Yeah, that's what it says.
Reply With Quote
(#3 (permalink))
Old
2dCode's Avatar
2dCode (Offline)
JF Regular
 
Posts: 45
Join Date: Apr 2009
12-18-2009, 09:30 PM

Thank you!
Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On




Copyright 2003-2006 Virtual Japan.
SEO by vBSEO 3.0.0 RC6