|
||||
05-22-2008, 07:22 PM
Hahah! X'D lol. Der er ikke så meget at svigte.
Det er desuden bare sproget der sucks. O_x Men det er skørt som andre mennesker fra USA (ex) synes det er vildt fedt at man kan dansk. -_-'' [ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
05-22-2008, 07:27 PM
Nåja dansk er vel bedre enn norsk umm men folk fra USA synes vel at dansk er fascinerende siden det er nokså komplisered for en som er engelsk NE?? *Runs off*
Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
05-22-2008, 07:28 PM
Aner det ikke. -_-'' De synes det er 'smukt'. O_x *ticks* Aner ikke hvad der sker for dem.
[ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
05-22-2008, 07:38 PM
HAHA smukt nåja det er nu bedre enn norsk da og tror de synes det er special å lære et sprog som er langt borte fra deres eget land ne?
Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
05-23-2008, 07:49 PM
Men sig meg NanteNa hvem er hottest af Kyo og Die?(Tough question)
|
||||
05-25-2008, 10:51 AM
HAVD FANDEN.. i SIDDER OG SNAKKER SØPPEL OM MIG!!! "!" ....
Hahaha. Eij har ikke været på fodi jeg arbejder herre meget og har eksamen i næste uge . Næste tirsdag!! :P DIE ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sød.. Også Kyo.. MEN DIE!!!!! *squuk*... ^^'' SØPPEL.. *Runs off* SØPPEL Proud member of the Vampire Clan My adorable family knows who they are, <33Claimed by me: Ban (Lolita23q) Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v |
|
||||
05-25-2008, 04:11 PM
HAHA Du brugte ordet søppel isteden for skrald *GRINER*
Die er sød men Kyo er sødere grrrr Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
05-27-2008, 07:40 PM
Jeg elsker ordet Søppel, det lyder enormt sjovt, tror jeg vil kalde nogen a vennerne det oppe i skolen.. Haha lol..
Helt i orden du beholder Kyo så tager jeg med Glæde Die.. Haha Lol SØPPEL Proud member of the Vampire Clan My adorable family knows who they are, <33Claimed by me: Ban (Lolita23q) Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v |
|
||||
05-28-2008, 05:10 PM
Haha kald dem det du (poor them blir kaldt søppel) *Griner*
Men vent nu jeg vil ha Die og *Steals him* Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
Thread Tools | |
|
|