|
|||
06-15-2008, 07:13 PM
Quote:
Thats german XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!! *starts laughing* omg XD XDD!!! *laughs* thats just adorkable XD.. |
|
||||
06-15-2008, 07:20 PM
WHAAAT isn't german and dutch the same thing?? *Scratches head*
Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
|||
06-15-2008, 07:37 PM
errrr....no... XD *giggles* anyway time to go back to topic,no?XD |
|
||||
06-16-2008, 03:43 PM
HAHA Sorry XD
Yes back to Topic XD Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
06-16-2008, 08:11 PM
Quote:
SØPPEL Proud member of the Vampire Clan My adorable family knows who they are, <33Claimed by me: Ban (Lolita23q) Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v |
|
||||
06-17-2008, 05:53 PM
O-O Men pludselig............ Forstår Die at det var Pruttu ehm Pjokku XD som gjorde det og ber ChibiCherry om tilgivelse og vi drar afsteds til Japan for at fortsette vårt liv sammen....MEANWHILE Pjok sidder og græder over et billede av Die og innser at hun vil aldri få Die for ChibiCherry er sammen med ham WAHAHAHA XD
Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
06-17-2008, 06:21 PM
Quote:
Det hedder 'Gutemorgen' 'Auf Wiedersehen' 'eins, zwei, drei' : P KEGLE! *mwahaha* -at pege- 'dutch' er hollandsk 'german' er tysk! : P [ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
06-17-2008, 06:28 PM
AHAHAHAHA Whoops XD Umm....... Jaja jeg prøvede XD
Jeg innså at Dutch var hollandsk og german var Tysk etter jeg sendte meldingen HAHA *Slaps self* Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
06-17-2008, 06:30 PM
lol. X'D Ja okay. Men nu er jeg lige langsom hér ikkeeeee?! Jo nemlig. X'D Så bær over med mig. Jeg er bekymret for min eksamen i morgen. >_<
[ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
Thread Tools | |
|
|