|
||||
06-20-2008, 06:33 PM
Pjok løber ind mens chibi og die.. Mhm......... Ja du ved nok *doing the naughty stuff* Hun kiggede på Chibi med et smil der aldrig nåede op til øjnene og rakte et brev frem til hende. -Chibi....... Jeg er frygtelig ked at det.. og jeg er glad for at du har fortalt det til mig. men desværre gengælder jeg ikke dine følelser for jeg Pjok er ikke til Piger ligeson du ChibiCherry er . - Så kiggede hun på Die.. -Chibi kan få dig jeg tager bare Satoshi (Girugamesh)- Og die rykker flere meter væk fra Chibi hvorefter han begynder at græde og Chibi Studer mens hun prutter for livet løs................. (HAAAAAHAAAAAAAHAAAAAHAAAAAA TAKE THAT )
SØPPEL Proud member of the Vampire Clan My adorable family knows who they are, <33Claimed by me: Ban (Lolita23q) Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v |
|
||||
06-20-2008, 06:46 PM
AHAHAHAHAHA LOL X'DDDDD
Men så siger Die "jeg kan lige at jenter er sammen men jeg vælger da også godt nok Chibi" Satoshi on the other hand heheh *feels evil* Tager Chibi med sig og snubler over ham mens du ser på MWAHAHAHA Kyo kommer også ind døren og kysser Chibi og pludselig har chibi tre dejlige fyrer over sig X'DDD Og pludselig prøver Pjokku at kysse Chibi!! *Silence* Og innrømmer at hun hadde skrevet brevet selv fordi hun ville ha Chibis attention........Det var Pjok som ville ha piger og pludselig bliver hun rød av embarassent XD Den sved tenker jeg XD Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
06-20-2008, 06:53 PM
*Speachless..* (SILENCE)
Wauw.... *back on topic* HAHAHAHA!!!! Nårhmen eehhh --''m Men Pludselig løber chibi nøgen hen til Pjok og siger at det bare var for sjov for hun er totalt meget til piger og længtes efter pjok.. Pludselig kaster De tre SMÆKRE drenge sig over pjok og skubber chibi af vejen og ind kommer Miyavi og gør dem selskab og´de hygger sig allesammen meget.. Chibi begynder at græde igen og denne gang slår hun meget højlydte prutter og de FIRE SMÆKRE drenge bære pjok ud af værelset og løber hen på det nærmeste hotel og laver *you know what... ^^ Naughtie naughtie* mens de taler grimt om den grimme og dumme pruttende fugle Chibi...... Oh Chibi slår en kæmpe prut som sprænger alle væggene i hendes *lejlighed* og alle kan se den nøgne fugle Chibi der står og græder og prutter endnu mere end før.. HAHAHA!!! TAG DEN!! SØPPEL Proud member of the Vampire Clan My adorable family knows who they are, <33Claimed by me: Ban (Lolita23q) Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v |
|
||||
06-20-2008, 07:05 PM
Den sved!
Men så kommer Kyo på hvor lækker Chibi er og minner de andre på det så de rømmer fra Pjok mens de skriger til henne at Chibi er nok mye bedre in the bed XD og så siger Miyavi at det må de finde ud, da svarer Die at ja Chibi er mye bedre så da raser de bort til Chibi igjen som har reparert lejligheden mens de var borte og begynner at sikle og kysse chibi Pjok styrter bort til Chibi og prutter Kyo i ansigtet ved en fejl og du bliver så flau at du styrter skrigende tilbage til hotellet TAKE THAT X3 Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
06-20-2008, 07:31 PM
OMG......
DIN DJÆVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den vil jeg lige tænke over --''m SØPPEL Proud member of the Vampire Clan My adorable family knows who they are, <33Claimed by me: Ban (Lolita23q) Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v |
|
||||
06-20-2008, 08:15 PM
HAHA I'll always have the last word MWAHAHA X3
Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
|||
06-20-2008, 08:33 PM
*pops into thread* Mou~!!! I tried to translate that stuff again this time what you an pjokku said...o_O;; couldn't better say it loud...XD *laughs* anyway: Now you guys can laugh seriously -_-;;; Undskyld vil du tale lidt langsommere? X'D... *starts laughing* |
|
||||
06-20-2008, 08:35 PM
HAHA AWWWW You're good *Thumbs up*
Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
|||
06-20-2008, 08:43 PM
Me good? Nu-huh...XD *starts laughing* Im bad at this O_O;; *cries* Jeg elsker dig errrr nanny, chibi, Pjokku XD ((bwahahaha XD)) and in norwegian its: Jeg elsker deg right?O_o and then this is it in swedish?XD Jag älskar dig ((Haha XD im such a dork and still I know that Jeg elsker dig= I love you^^;; Though, I love you 3 as friends ^^;; *giggles* )) |
Thread Tools | |
|
|