|
||||
06-23-2008, 07:57 PM
Hahaha,
Jo altså jeg har været i gang i et par uger har fået tegnet Ayumi og Nan, men et må de ikke vide såå shhhh. jeg tegner dem jeg snakker mest med og når jeg har gjort det laver jeg vores egen lille historie, *Men det er en hemmelighed, så shhh.. * SØPPEL Proud member of the Vampire Clan My adorable family knows who they are, <33Claimed by me: Ban (Lolita23q) Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v |
|
||||
06-25-2008, 06:11 PM
Men såååååå........ Pjokku det er en ting du må vide dette er vanskelig å si men...............KYO KRAMMEDE MIG IGÅR X'DDDD Den satt!
Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
06-25-2008, 06:42 PM
Du er så fucker SKUMMEL Pjok! O_O''
*løber* [ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
06-26-2008, 08:41 PM
Ehmm ja ok..
Jeg er ikke dansker men jeg kan godt dansk.. Jeg er en indvandrer fra Nordsjælland, og elsker gejlede biler(har selv en uber gejled golf 3).. Jeg går i 3.g her efter sommer... Jeg elsker sport, styrketræning, bodybuilding og whatever... Spørgs endelig hvis der er andet i vil vide lol. |
|
||||
06-26-2008, 09:07 PM
Nan... KRAFT EDEME!!!!!! Her prøver man at være sød og tegne folk så godt man kan... men jeg kan da også bare viske dig helt ud så kan du da også bare blive fri for min gruppe tegning.. *Forlader JF*
Whuuuu, Chibi din roulade men Satoshi og jeg lå og så gyser hele weekenden, SØPPEL Proud member of the Vampire Clan My adorable family knows who they are, <33Claimed by me: Ban (Lolita23q) Koaku. Koaku. I'm never gonna admit such a big fat and ugly lie and you can't make me do it no matter what you say or what you write in your sig. Sry but i'm kinda really stubborn... ^^v |
|
||||
06-29-2008, 06:37 PM
Men Pjokku......Det var jo MIG og Satoshi som så gyser hele weekenden *Evil laugh* eheheheheheheh Take that!
Gerard: Haha hvad er gejled? O_o (sounds weird) Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
||||
06-30-2008, 12:40 PM
Pjok@ lol. Nu lyder du som min mor! X'D
Du må gerne tegne mig! ffs! Hold op med at whine! : P En eller anden gut fra JF har allerede tegnet mig faktisk. O_O'' det blev overraskende tæt på realistisk. Haha! X'D Aner du ikke hvad gejlet betyder? Det er når man pimper sin bil totalt op. Med kæmpe anlæg, store højtalere, grillz og alt det der. [ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
06-30-2008, 03:27 PM
Vel jeg er ikke dansker så jeg visste ikke hvad gejler var X'D NanteNa giv mig en kram *kramme kramme* X'DD
Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
Thread Tools | |
|
|