|
||||
07-24-2009, 04:15 PM
Quote:
Ej, nu er jeg nede på en del MINDRE, fordi visse medlemmer besluttede sig for at slette mange gamle tråde. >_>'' AISH! [ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
Omg1 -
08-31-2009, 08:53 PM
Jeg er dansker..
Ej, jeg bor i en lille by nær Esbjerg i SønderJylland. Det er en fed by, og jeg er faktisk glad for at bo der. Jeg er sådan set kun 13 år, men WATHEVER!.. Jeg prøver at lærer mig selv Japansk. Men det går ikke så godt. Rød grød med fløde.. , OMG!.. Jeg er sindsyg! Når men hvis der er nogle der vil skrive så bare skriv.. PS, jeg har også en bruger på JpopAsia.. Jeg hedder MrsMullee derinde. Jeanette, Peace out! |
|
||||
09-01-2009, 05:07 PM
Woahhh Jeanette! : O Jeg har også en bruger derinde! Deres lyric-archive er GENIALT. *krammer website*
Hvis du absolut vil lære japansk, vil jeg foreslå dig, at du tager timer i det. Det er umuligt at få alle vigtige regler og grammatiske betegnelser samt kanji med uden en autoriseret lærer. ^^ [ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
09-01-2009, 05:23 PM
Quote:
Jeg har allerede lært lidt, men min storesøster hjælper mig også. XD Nå, men du har vel set min besked. XD |
|
||||
09-01-2009, 05:47 PM
Yup, har også svaret i dag : D
Øhm, jeg hedder NanteNa, tror jeg.. XD [ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
|
||||
12-10-2009, 03:34 PM
Ej manner. I har totalt meget slået min tråd ihjel T_T ØV!
[ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Thread Tools | |
|
|