|
||||
08-27-2008, 08:19 PM
Quote:
~ Wind Song ~ ~ Windlied ~ ~ Chant du vent ~ |
|
||||
08-28-2008, 04:13 PM
Quote:
|
|
||||
08-29-2008, 10:14 AM
Quote:
Stiekem ben k wel blij dat k weer terug naar school mag.. maar aan de andere kant ook weer niet:\ want dan gaan ze weer zeiken om me kleding/uiterlijk style ding :\ *Sigh* mijn toetsenbord stinkt naar verbrande chocola volgens mij is hy dood aant gaan XD |
|
||||
08-29-2008, 11:23 AM
Quote:
Maar ook weer wat minder o.O Want gelijk de eerste week moet ik met de hele klas naar de Ardennen om 20 km per dag te lopen... 4 dagen lang o.O" En... Hoe weet jij hoe verbrande chocola ruikt? o.O Wie zou er nou zoiets vreselijks doen als chocolade -het meest waardevolle op de wereld- verbranden? Da's gewoon een doodzonde |
|
||||
08-29-2008, 02:10 PM
Quote:
mehhhh blij mwa een beetje maar ik heb het eerste half jaar 3 assessments (tentamens) T_T |
|
||||
08-29-2008, 02:23 PM
@CrystalTear:
Ik weet niet precies hoe het ruikt.. maar k eet ook liever gewoon chocola.. maar het ruikt naar chocola en dan aangebrand of whatsoever XD iig een vieze geur.. maar het is nu weg. vaag ding XD 20 km lopen.. 4 dagen lang? k heb melij met je.. *denkt aan zere voeten.* @hinata4life: Je heb van die mensen eh.. Meh k ben geen meeloper.. k heb gewoon me eigen style.. so be it. |
|
||||
08-29-2008, 02:39 PM
@Merisa:
zelfde hier, ik ben geen meeloper (sterker nog ik haat meelopers), en ik heb mijn eigen stijl, en bijna niemand op mijn school heeft zo ongeveer dezelfde interesses en dus wordt het elke dag wachten tot de tijd dat ik weer achter de pc mag om met mensen met dezelfde interesses te chatten^^ en btw voor diegene die me op msn willen voeg me maar gerust toe, (alleen wel zeggen dat je mijn emailadres van JF hebt anders raak ik door de warXD): [email protected] |
Thread Tools | |
|
|