|
||||
08-30-2008, 05:42 AM
Ik heb er maar 1 in de klas, de rest kijken al om als ik aniway of manga uit mijn tas pak (en dan nog te bedenken dat ik sinds gister een aniwaytas voor school gebruikXD) maarja heel wat van school hebben een hekel aan mij, en sommige heb ik een hekel aan:P
@Merisa: Ik heb ook een vriend (gewone vriend) in Brabant wonen, ik zie hem dan ook eens per jaar . en dat is tijdens Animecon-_-'' maarja ik kan hem regelmatig bellen en spreek hem iig soms op msn. |
|
||||
08-30-2008, 09:27 AM
Meh k had vorig jaar wel hun aandacht XD omdat k een boekje van achteren naar voren zat te lezen XD Death note manga dus :P ze zaten echt raar te kijken van wat doet zij nou? Er zijn er ook wel een paar die het wel accepteren die vinden mij ook bijzonder dat ik gewoon letterlijk en figuurlijk scheit heb aan de rest hoe ze over mij denken.. k zal niet veranderen omdat ik niet hetzelfde ben als hun.. ik ben wie ik ben en dat moeten ze maar accepteren.
|
|
||||
08-31-2008, 01:14 PM
Ja dat woordje emo is bijzonder populair de laatste tijd. Ik hoor het steeds meer :\
Meh mij noemen ze altijd "dat geval".. maar dat zeggen altijd die meiden (aangezien mijn klas alleen maar bestaat uit meisjes) waar ik een grote hekel aanheb.. dat zijn van die "sletterigeachterbakseschijnheiligepiepieppiep meisje" XD |
|
||||
08-31-2008, 06:07 PM
Quote:
damn morgen mag ik de heledag niet scheldenX_X houdt ik hoop 't wel vol:P de heledag niet eten waarschijnlijk.... maarja Ramadan begint eindelijk!!!! al wordt ik morgen nogal gepest ermee enzo, ik kan er tegen om enige moslim te zijn op school waarschijnlijk (ben het dus al 3 jaar!) |
|
||||
09-01-2008, 05:29 PM
Begint Ramadan vandaag dan? *Maandag 1 september XD*
Gewoon niks van aantrekken wat ze zeggen over je geloof nor whatsoever.. als hun iets hebben van hun geloof zeg jij er toch ook niks van :\ dat soort mensen kan k niet uitstaan :\ ik zou dat soort mensen wel gewoon boven op hun bek willen rammen ^^ |
|
||||
09-01-2008, 06:05 PM
Quote:
'tis morgen al Moet om 6 uur opstaan om op tijd bij de bus te zijn o.O *zucht* 't schooljaar begint al lekker. |
Thread Tools | |
|
|