|
||||
09-02-2008, 12:30 PM
Quote:
JUIST! dat zeggen ze dus bij mij ook XD mijn hele agenda zit onder de J-pop/J-rock plaatjes! ook anime btw XD maar dan nog. Ze lopen altijd te ouwehoeren van wie is dat? hoe heet het? WAT ZEG JE?! wat een naam zeg :\ ik heb altijd en eeuwig zwart wit aan.. toevallig heb nu bruin/goude allstars gekocht.. die k nog moet onderkliederen <3 maar k begin er ook wel gewend aan te raken.. het is me wel opgevallen dat als je niet reageert of als je ze met een dodelijke blik aan kijkt dat ze stoppen.. Weet je wat ook leuk is XD k heb zo'n death note gekocht paar maanden geleden ofzo. omdat k toen helemaal weg was van Death Note XD maargoed;; back to the point ik had hem dus in me tas zitten omdat me broertje er steeds mee liep te kloten dus k dacht van k hou hem veilig bij me XD In de klas viel hy uit me tas en iemand uit me klas pakte hem zo XD maar die regels staan er in XD Kijkt ze me aan OMG MLIS :O JIJ BEN EVILLISH! ze schrokken echt XD en dan nog vragen van werkt het ook wel XD Ik dacht echt dat k dood ging van het lachen want ze deden ineens heel erg aardig tegen mij XD |
|
||||
09-02-2008, 04:48 PM
dat ha dik thuis, ik liet mijn moeder een interview in de aniway lezen van miyava.. (slechte keus was datXD) en toen vroeg ik zo van... mam? denk je dat dat een meisje of jongen is *wijst naar plaatje*, dacht ze dat het een meisje isXD ik had haar wel verteld dat het een jongen is:P
ik negeer graag mensen:P vooral tijdens Ramadan (wat gister dus begonXD), ik probeer vriendelijk te blijven dus is het beste als ik die meiden uit mijn klas maar gewoon weg negeerXD worden zij alleen maar bozer op:P lolzXD |
|
||||
09-03-2008, 11:55 AM
weet iemand waar je ergens in Nederland lekkere Ramen kan eten / goede Japanse restaurants?
ik maak het wel eens zelf via dit recept: Japanse ramen (noedelsoep) - Een recept van Marieke Knippers - Albert Heijn de ingrediënten haal ik bij een Chinese toko vlak bij Utrecht centraal station. but its just not the same... |
Thread Tools | |
|
|