![]() |
|
|
|||
06-28-2008, 07:09 PM
Haha =). Ik stond voor nederlands ummm eens zien.. een 9.7 ofzo..O_O stond voor alles rond een 9. nog wat.. behalve wiskunde.. ![]() daar ben ik gewoon slecht in... XD.. laagste wat ik daar ooit voor had gehaald was een 2.2....... doe ik echt nooit meer ¬¬.. Daarom =D!! je moet blij zijn dat het nog een voldoende is ^^. |
|
||||
06-29-2008, 08:33 AM
Quote:
welke stroming deed je dan ? en wat doe je nu eigenlijk ? ![]() Omg ![]() I'm from Oranda ![]() |
|
|||
06-29-2008, 03:02 PM
@ karatakid: XD... Ik heb vwo gedaan...>< kheb nu entree examens om naar een college te gaan...X'D @ Charz: Oh god ik heb hetzelfde. Ik ben goed in talen. Maar wiskunde?!?!?!?! Daar stond ik net een voldoende voor ¬¬.. Moest dr zelfs mn examens in doen ¬¬.. Gelukkig werd dat wel een 7.6 XD.. *lacht* @Chili: ^^. Ik dacht al na om een thread te maken vooral omdat er niet veel nederlanders op JF zijn, en waar we gewoon nederlands kunnen praten ¬¬.. Ik ken wel een andere forum maar daar ga ik niet vaak genoeg heen ¬¬.. Vooral omdat ik hier op JF al een lange tijd zit...XD @Chibi: Awwwies you'll learn dutch we'll help you allll the waaaaaaaaaaay through it. *jumps on ur back* |
|
|||
06-29-2008, 03:15 PM
Heh....XD als ik vakantie heb. Moet ik leren en werken...¬¬ Maarja, niet dat het uitmaakt ofzo..XD |
|
||||
06-29-2008, 06:28 PM
Chiliya: Hello ^^ yeah stupid translators GRR why can't they translate right XD
LFA: YAYYYYY!! *Hugs* Hoe u vandaag bent? ^^ *Sprongen op UW rug* JA! ken ik dit!! X'D Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
|||
06-29-2008, 06:35 PM
xD... Well we can like help you Chibihon ummmm.. Vandaag gaat het goed, met jou/u?^^ ((Today im doing good, and you?)) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JE SPRINGT OP MN RUG ((Your jumping on my back XD)) |
|
||||
06-29-2008, 06:42 PM
YAYY Sankyuu my angel X'D
Okies here we go: Ik ben ook goed dank u Right? HAHA JA BEN IK!! X'D Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
![]() |
Thread Tools | |
|
|