|
|||
06-28-2008, 07:09 PM
Haha =). Ik stond voor nederlands ummm eens zien.. een 9.7 ofzo..O_O stond voor alles rond een 9. nog wat.. behalve wiskunde.. daar ben ik gewoon slecht in... XD.. laagste wat ik daar ooit voor had gehaald was een 2.2....... doe ik echt nooit meer ¬¬.. Daarom =D!! je moet blij zijn dat het nog een voldoende is ^^. |
|
||||
06-29-2008, 08:33 AM
Quote:
welke stroming deed je dan ? en wat doe je nu eigenlijk ? Omg I'm from Oranda |
|
|||
06-29-2008, 03:02 PM
@ karatakid: XD... Ik heb vwo gedaan...>< kheb nu entree examens om naar een college te gaan...X'D @ Charz: Oh god ik heb hetzelfde. Ik ben goed in talen. Maar wiskunde?!?!?!?! Daar stond ik net een voldoende voor ¬¬.. Moest dr zelfs mn examens in doen ¬¬.. Gelukkig werd dat wel een 7.6 XD.. *lacht* @Chili: ^^. Ik dacht al na om een thread te maken vooral omdat er niet veel nederlanders op JF zijn, en waar we gewoon nederlands kunnen praten ¬¬.. Ik ken wel een andere forum maar daar ga ik niet vaak genoeg heen ¬¬.. Vooral omdat ik hier op JF al een lange tijd zit...XD @Chibi: Awwwies you'll learn dutch we'll help you allll the waaaaaaaaaaay through it. *jumps on ur back* |
|
|||
06-29-2008, 03:15 PM
Heh....XD als ik vakantie heb. Moet ik leren en werken...¬¬ Maarja, niet dat het uitmaakt ofzo..XD |
|
||||
06-29-2008, 06:28 PM
Chiliya: Hello ^^ yeah stupid translators GRR why can't they translate right XD
LFA: YAYYYYY!! *Hugs* Hoe u vandaag bent? ^^ *Sprongen op UW rug* JA! ken ik dit!! X'D Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
|
|||
06-29-2008, 06:35 PM
xD... Well we can like help you Chibihon ummmm.. Vandaag gaat het goed, met jou/u?^^ ((Today im doing good, and you?)) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JE SPRINGT OP MN RUG ((Your jumping on my back XD)) |
|
||||
06-29-2008, 06:42 PM
YAYY Sankyuu my angel X'D
Okies here we go: Ik ben ook goed dank u Right? HAHA JA BEN IK!! X'D Tatsuya Fujiwara *Drools* Natsuki (OZ) Jun & Kirito (PIERROT) Shares: Sakurai Atsushi w/ DivineBled Shares: Teddy Loid & Jay Chou & Death w/ Miyavifan My Sister Miyavifan *Hugs Married with- LFA (Little Fallen Angel) *Hugs* Pexster most wanted! For Cuteness!! |
Thread Tools | |
|
|