|
|||
07-13-2008, 11:02 PM
Quote:
Ja ik enk het wel =o. Vind het leuk om iets met ja ... mn handen te doen etc XD... nou, je kan muziek studeren etc...O_O... een hele flinke klus en ik slaap nu dus benede op de bank ¬¬.. hmmm zit na te denken aan... wit... met.. rood ofzo.. of wit met allerlij kleuren.. pak ik wel een kwast en gooi er random kleuren doorheen -lmao- haha heb het vandaag opnieuw geverft XD.. kwam eerst turqoise uit O_o was echt niet normaal.. bleek dus dat ik het er te laat uit spoelde -lmao- |
|
||||
07-17-2008, 10:21 AM
Damn, myn kamer verven is ook niet myn beste vak hoor .__.'
een x geprobeerd naja, kheb me moeder het maar verder late doen :') je zag echt al die strepen op de muur keigoed, maja. Zoiets is ook echt nix voor mij. :') |
|
|||
07-22-2008, 04:28 PM
x3. als je mijn kamer nu ziet...._.;; echt niet normaal ofzo.. al het behang eraf etc XD vloerbedekking weg.. etc mijn kamer staat nu dus helemaal leeg including mijn computer...@_@ kmoet dus nu telkens benede zitten n_n~ maarja, moet nou eenmaal, en ik ga vrijdag btw op vakantie...XD.. -shakes head- gaan jullie nog ergens heen of...? en damn, ik mag miss niet mn bass meenemen @_@!!! |
|
|||
07-24-2008, 12:03 PM
-waves- =3 haha dan weet je nu dat hier ook een plaatsje even voor ons is dan?=) -giggles- en welkom op het forum=3 morgen op vakantie... en mn BASS mag niet MEE ;_; serieus...;_; ik word gewoon hier getrolled.. ik mocht eerst mn bass mee nemen mag eht nu niet meer... maar ik neem mn bass zowieso mee...¬¬ ik bedoel, mn broer neemt zn vrienden mee, en dan mag ik mn bass niet meenemen....o_O -shakes head- niet dat die groote versterker in de auto past ofzo XD... volgens mij ga ik gewoon morgen dan wel met de trein weg ¬¬... instead om met de auto weg te gaan. |
|
||||
07-24-2008, 12:24 PM
Waar ga je heen dat je een instrument mee wilt nemen ;o
Onverstaandig, tenzij je een goede koffer hebt. En dan nog, zonder versterker is Miss Bass erg eenzaam. Tenzij je een akoestische hebt natuurlijk. Ik kende iemand die zijn gitaar had meegenomen, een Ibanez S Prestige (voor de kenners) en de kam was er af na de reis. Owned. http://www.mmorley.org
Making Journalism Count |
|
|||
07-24-2008, 12:30 PM
Kga naar Drenthe ¬¬... en ik heb mn bro verteld dat ik mn bass wil meenemen, en ik heb natuurlijk een hele goede koffer...O_O idd, maar er bestaat ook zo'n klein like ding, waaraan je,je bass kan aan sluiten ofc en dan headset op en dan kan je gewoon basses aka mini versterker...XD holy crap zekers owned O_o;;.. bro wilde zijn Gibson Flying V meenemen, maar is bang dat die gestolen word... ._. Maar natuurlijk worden gibson gestolen, vooral zo'n flying V....=p kben blij dat ik het bij een bass hou... maaar ik zelf kan ook ofc op een gitaar spelen,,, maar ik laat mn bass dus niet thuis ._.;;.. |
Thread Tools | |
|
|