![]() |
|
|
|||
08-12-2008, 06:49 PM
Quote:
Yo~!x3 haha dat zeggen nu zoveel O_O en je moet ze gewoon negeren -nods- ze stoppen na een tijdje als je dus ze blijft negeren =3. |
|
|||
08-14-2008, 03:24 PM
Quote:
o_o;;.. damn jij hebt het moeilijk -nods- gewoon ze blijven enegeren, no matter what, ik ben btw vroeger ook gepest maar ze zijn daarna gelijk gestopt ò_ó;; kwam doordat ik ze negeerde ;3. en ummm je moet het gewoon zeggen tegen die jongen of dat meisje ;3, gewoon doen -nods- maar wel gewoon met zn 2e, niet waar zijn/haar vrienden/vriendinnen bij zijn ofzo, nou bij vriendinnen kunnen ze soms gaan van AWWWWWWWWWWw, maar als het met een jongen is ofzo gaan ze meestal lachen etc =x.. |
|
||||
08-22-2008, 12:05 PM
yay eindelijk een Nederlandse thread XD
nog mensen uit de omgeving utrecht ^^? hm kan net ze goed een beetje over me zelf vertellen.... ik woon tussen Utrecht en Gouda en beoefen KI Aikido voor de mensen die van een martial art houden in de omgeving Utrecht is er 10 september weer een introductie cursus ![]() Ki-Aikidovereniging Utrecht |
|
|||
08-25-2008, 11:18 AM
Quote:
Heya Hisuu ;3... Ofcourse We'll help you out ;3. Well you can't ask me if it's difficult, since it was one of the first languages I learnt and it is a bit the same as english ;D. only the way you speak it out is waaaaay different. ((oh and I love to reply back in English because if I would reply this all in dutch you would be around; ehhh.... what...? so ![]() |
![]() |
Thread Tools | |
|
|