|
|||
08-25-2008, 12:08 PM
-laughter0 @ davide I think you are in the wrong thread...xD it says we can also help you learning dutch...O_O -giggles- |
|
||||
08-25-2008, 03:27 PM
Quote:
'k Snap hun probleem niet o.O Tis toch übergaaf als je half Egyptisch bent! Superexotisch enzo. Ikzelf zou er een moord voor doen om een beetje een interessante afkomst te hebben xD Ik ben maar saai oerhollands. (Hou anders eens een spreekbeurt over Egypte, daar is meer dan genoeg over te vertellen. Over het mysterie van de pyramiden, legendes en al die verschillende goden ofzo. Misschien bedenken ze zich dan dat Egypte eigenlijk een stuk cooler is dan Nederland xD) |
|
||||
08-25-2008, 03:49 PM
-oooh lang geleden dat ik hier nog geweest ben.-
jezus, ja, racisten zyn echt oerdom. als er op school een meisje die van Bulgarije is ofzo -weetiknietmeerjuist- gepest word dan sta k ook zo te kijke van, ;o wtf is die hun probleem. maaaar idd Egyptisch is echt wel cooool =3 ik ben ook maar gewoon Belgisch. echt wel saai eig. |
|
|||
08-25-2008, 04:03 PM
Ik weet nog wel dat er een keer een meisje uit slowakije bij mij op school zat, en die werd ook heel erg gepest, ik liep er ofc heen en heb die pesters gevraagt wat hun probleem was gingen ze mij achterna...-_- maar gelukkig had dat meisje verder geen problemen meer... |
|
||||
08-25-2008, 04:04 PM
k ben half belg x]
me vader is belg en me moeder is hollander. Mja in Nederland kunnen ze idd best wel rascistisch zijn. soms haat ik dat echt gewoon echt! Als ze even logisch na denken weten ze dat iedereen gelijk is.. iedereen is een mens.. no matter what de huidskleur is of hun afkomst.. Neeh k ga liever rascisten uit de weg.. |
|
||||
08-25-2008, 04:46 PM
Op mijn school hoor ik eigenlijk nooit iets racistisch o.O Ik bedenk me nu eigenlijk pas hoe bijzonder dat is. In mijn klas zit iemand uit Bulgarije, Albanië, Spanje, Griekenland en iemand uit België. En geen van hun heeft daar ooit problemen mee gehad o.O (Nouja, af en toe word er nog wel eens 'hij kan er niets aan doen, hij is Belgisch' geroepen als die jongen een domme opmerking maakt xD Maar daar kan hij zelf ook wel om lachen^^)
|
|
||||
08-25-2008, 05:50 PM
Quote:
Yes I guess that would confuse me a little. XD I speak English as my first language.... so there aren't many people learning Dutch here (or any other language for that matter). I guess English is easier. XD but I'm going to learn it as part of my college course so.. ^.^ ~ Wind Song ~ ~ Windlied ~ ~ Chant du vent ~ |
|
|||
08-25-2008, 05:58 PM
Quote:
Haha graag gedaan ((Your welcome^^)) XD. Oo, thats strange, that many people dont speak any other languages ofcourse.XD And english is sometimes easy yeah. ^^ oooo nice!! |
Thread Tools | |
|
|