![]() |
|
|
||||
11-01-2008, 12:00 PM
Hola!
Yo soy de Barcelona (SP), será un placer ayudarte con el castellano ^^ PS.- http://www.japanforum.com/forum/engl...h-spanish.html everything is relative and contradictory ~
|
|
||||
![]() hola mi nombre es orlando puedo ayudarte a qué entiendas el español latino o simplemente conversar por conversar asi te ayudo a qué lo entiendas mejor si gustas y hola gente de españa xD
|
|
||||
12-26-2008, 09:39 PM
aunque Brasil esté ubicado en Sudamerica, no hablamos español....entonces en un idioma que he estudiado mucho estos últimos meses.....qué bien que haya más orientales que estén interesados en estudiar este idioma puta madre....si te gustas música, puedes escuchar mucha cosa, en varios ritmos y estilos....vale la pena...como parte de aprendizaje, te aportaría mucho....
saludos |
|
||||
12-26-2008, 09:45 PM
Quote:
falas galego?....bo, estudo hoxe máis o que moitos galegos chaman de castrapo, principalmente os que viven preto da fronteira co Portugal, ou o galego oficial, o que teño escoitado nas rádios locais o leido nos xornais....sei que o portugués tivo súa orixe do Galego.....saúdos e apertos |
|
||||
12-27-2008, 05:06 PM
Si, falo galego, de feito é a miña lingua nai case tanto como o castelán. O castrapo é o galego que fala a xente que confunde algunhas cousas co castelán, polo que penso que ti non o falas, xa que a túa lingua é o portugués n.n
E por outra banda, si, o portugués e o galego teñen unha orixe comun, de feito, fai uns séculos eran a mesma lingua, pero xa sabes, por cousas de politica e todo iso, foron afastandose. Aínda así, teño estado en portugal e entendese ben, agás a xente que fala moi rápido.. xD Un saúdo a ti tamén n.n |
![]() |
Thread Tools | |
|
|