|
||||
07-24-2007, 08:34 PM
Quote:
Yeah, I agree that Coll:set was their best album~ "You can't be a cook if you can't work with onions."
"*stare*" "You can start with this lonely onion." "*glomp*" "WTF!" |
|
||||
07-24-2007, 08:35 PM
WOOHOO! xD Alle mine venner er trætte af Japan. Haha! Det er fedt at hænge ud her, fordi alle elsker det. Især Carry og Kittie. <3 Weeeeh. *gives cookie to both*
[ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
07-24-2007, 08:38 PM
Pixuli - Where have you seen 'em? ^0^
NanteNa - Har gjort ret mange af mine venner totalt besatte af Japan, anime og manga. x'D det var ret sødt i starten, men nu stalker de totalt. Er det hende der Jo_Kittie? ^0^ nar lyset slikker vårt kjøtt opp mot skyene en røyk en sky av våres form Burzum - Hvis Lyset Tar Oss |
|
||||
07-24-2007, 08:40 PM
*at nikke* Yup. That's the one. ^^ Hun er min gaypal. *evil grinn*
Haha! lol. Jeg er ved at blive fucking sindssyg af de tøser der nakker 'mine bands'. xD [ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
Follow me on TUMBLR "Well if a chick has a problem with the way I conduct myself I'd draw the bitch a map to the nearest exit and stamp "fuck off" on her forehead." - Pot Roast |
|
||||
07-24-2007, 08:46 PM
Quote:
Yeah, kender det godt. Jeg skal være guro lolita til dette års UppCon:08 og J-popcon, og nu skal to af mine stalkere også være det fordi så kan vi være 'de tre guro lolita-søskende'. Det var min idé!!! O_O Og de ved ikke en gang hvad det der. nar lyset slikker vårt kjøtt opp mot skyene en røyk en sky av våres form Burzum - Hvis Lyset Tar Oss |
|
||||
07-24-2007, 08:47 PM
Hahaha! lol. Jeg har en bekendt der LIGE PLUDSELIG er totalt vild med alle mine yndlingsbands. T__T Jeg har seriøst lyst til at dræbe hende. *stab* Hun aner ikke en skid om dem og alligevel er hun 'deres største fan'. LOL! T__T
[ ♥<-- Jordan's heart! \(Ò_ó)/ ]
|
||||
07-24-2007, 08:49 PM
Grr, hate! *hits* O_O
Du kan spørge hvad guitaristen i Moi Dix Mois hedder, for sådan noget skal man bare vide ^0^ ~ nar lyset slikker vårt kjøtt opp mot skyene en røyk en sky av våres form Burzum - Hvis Lyset Tar Oss |
|
||||
07-25-2007, 01:02 AM
AAAHHHH. WTH.
Did I hit the foreign language button?!! It looks like German.. but I know quite a bit of German, and I can't recognize any of it!! Maybe Russian? I DON'T KNOW. Anyway, the point is, the D'espairsRay pics on the Jrock Revolution site are SEXY. SEXY SEXY SEXY. ~Visual Kei: My rockstars are prettier than yours~ Rulers of my heart: Bou(AnCafe), Maya(LMC), Aiji(LMC) MAYA and AIJI are CLAIMED BY ME. ^.^ <3My Family!:<3 Gaypals: NanteNa and Jo_Kittie!! Sisters: Kurishi and pixuli! Brother: XjapanFOREVER! Daughters: Tiki808 and JrockAddict! Cousins: Sachiko and Hentaro!
|
Thread Tools | |
|
|